Dobra reklama nie zawsze musi być wielka i głośna. O wiele skuteczniej jest subtelnie, ale stale przypominać się konsumentowi za pomocą drobnych sygnałów. Doskonałą metodą na kontakt z klientem są gadżety i inne upominki z logo Twojej firmy. Długopisy czy ołówki nieustannie towarzyszą nam na każdym kroku i nie sposób się bez nich obejść. Dlatego warto wykorzystać ten fakt, ponieważ dzięki niemu mamy możliwość zapisać się pozytywnie w świadomości naszych odbiorców inwestując jednocześnie stosunkowo niewielkie pieniądze.\

Eko jest na topie

Aby skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji, warto zainwestować w długopisy ekologiczne. Wybierając rozwiązania EKO, możesz pozytywnie wpłynąć na wizerunek własnej marki i skuteczniej dotrzeć do konsumenta. Bambus, drewno i papier to świetne zamienniki, które są trwałe, a jednocześnie przyjazne dla środowiska. Wielu odbiorców nastawionych na ekologiczne podejście do życia z pewnością doceni ten drobny szczegół i przy późniejszym wyborze, będzie chętniej zwracał uwagę na Twoją markę. Dodatkowo wybierając ekologiczne produkty, dbasz o naszą planetę.

Grawer dla każdego

Obdarowując kogoś spersonalizowanym prezentem, pokazujemy, że jest on dla nas kimś ważnym. Tworząc gadżety reklamowe, zależy nam na tym, aby nasza firma była kojarzona z pozytywnymi emocjami, właśnie dlatego warto zainwestować w długopisy z grawerem. Jest to drobiazg, który może towarzyszyć naszemu klientowi wszędzie, jednocześnie przypominając mu o nas w pozytywny sposób, nadając mu pozytywnego charakteru. Długopisy z grawerem to prezent, który nie tylko jest użyteczny, ale również bardzo osobisty, przez co skuteczniej zapada w pamięć.

Ołówki i kredki, czyli niestandardowe rozwiązania

Alternatywą dla długopisów są ołówki reklamowe. Ich mniej oficjalny charakter pozwala skrócić dystans między firmą, a klientem. Ołówek jest obecnie mniej popularnym narzędziem niż długopis, a przez to bardziej unikatowym i lepiej zapadającym w pamięć. Dobrym i nieoczywistym wyborem promocji naszej firmy są również kredki reklamowe. Jest to produkt skierowany nie tylko do dorosłego odbiorcy, ale również do dzieci, które z pewnością docenią taki prezent.

Niedrogie, a skuteczne

Długopisy, ołówki i kredki z logiem Twojej marki są stosunkowo niedrogim rozwiązaniem. Zakup 100 długopisów to koszt wahający się od 150 do około 360 złotych. Ta przystępna cena sprawia, że jest to najkorzystniejsze i najskuteczniejsze rozwiązanie dla firmy.

Długopisy reklamowe

Długopisy to obok smyczy i kubków najpopularniejsze gadżety, za pomocą których firmy czy organizacje reklamują się swoim odbiorcom. Dzięki prostemu mechanizmowi polegającemu na czerpaniu przyjemności z bycia obdarowanym można skutecznie dotrzeć do konsumenta i być obecnym w jego świadomości za pomocą właśnie takich drobiazgów. Jeśli dodatkowo na naszych produktach umieścimy oprócz logo nasze dane kontaktowe, to długopis zacznie spełniać również rolę wizytówki.